Thursday, November 25, 2010

1kk!

Heiiii ihmiset! Arvatkaa mikä päivä tännään on! Dudududuuuun... MUN NIMIPÄIVÄ! Kauheen monet on aina silleen että ei tommosia jaksa juhlistaa mutta mulla ja mun mummulla on samana päivänä nimipäivä niin me ollaan aina juhlistettu sitä yhessä. Tänä vuonna tosin mää joudun lukemaan kokeisiin, joten äiti käväs viemässä mun lahjan mummulle ja toi samalla mummun lahjan mulle. Mää annoin pari sisustuslehteä ja takasin tuli kalenteri ja suklaata ;) Niin ja tänään on muutakin juhlistamisen aihetta, mun blogi täyttää nimittäin 1 kuukauden! Kiitos kaikille jotka on jaksanu lukea ja kommentoida ♥
Tässä on sitten se kaulakoru josta kirjottelin aikoja sitten. Ostettu siis Tokiosta, Shibuya 109:stä aaaaaikoja sitte, eikä hintakaan ollu päätä huimaava! Ikävä kyllä brändiä en muista.

In English: It was my name day today, and I celebrated it with my granny who has her name day on the same day. We couldn't meet each other this time because I had to study but we exchanged presents like in every year. And another thing, my blog is one month old now! Thank you soooo much for reading!

I bought this necklace from Shibuya 109 in Tokyo years ago (okay okay, it was 2009...). Well, I can't remember its price or brand but it's so beautiful in my opinion :)

No comments:

Post a Comment