Monday, November 8, 2010

Time

Huomenia! Päätin sitte päivittää aikasin aamulla kun oon kerta hereilläki jo. Eipä tässä muuta oikeen oo, aattelin vaan kertoo vähän kuulumisia ja silleen. Kuume on nyt poissa ja tänään ois tarkotus mennä kouluunki! Meille oli määrätty pari koetta sillä välin ku olin pois, enkku 24.11 ja matikka ja biologia 25.11. Mulla on siis nimipäivä 25.11 ja siitä tullee selvästikki aika mielenkiintonen. Niin ja mää varasin kampaajan perjantaille, saa nähä mitä mun hiuksille käy! En aatellu kuitenkaan mitään kovin dramaattista ku mun vakiokampaaja on lomalla :s

Kuten kaikki varmaan tietää, sunnuntaina on isänpäivä! ...Ja mulla ei oo mitään hajua mitä ostan lahjaksi!! Any ideas?

Niiiiin ja vielä se että meillä on TET koko ens viikon! Ja mää pääsen semmoseen paikkaan johon mää tosiaanki haluan :)


Loppuun vielä pari kuvaa ettei tuu taas ihan tylsätylsä postaus..
Eikö ookki aivan ihana tuo kello? Äiti sai tän sen äidiltä ja anto tän sitte mulle ku sillä on jo yks tämmönen :)

In English:
Sooo busy at the moment! My fever is gone so I'll go back to school today. I'll have 3 exams soon, English on 24.11 and maths and biology on 25.11 which is also my name day.
Father's Day is soon and I have no idea of what I should buy to my daddy! Help meeee!

That clock is so beautiful isn't it? It's from my grandma :)

No comments:

Post a Comment